Lilypie 3rd Birthday Ticker

Friday, November 11, 2005

Haziq dan Susu Baru

Dari susu Enfalac A+.. pastu cuba plak Enfalac biasa.. and now ni.. try Dumex Mamex plak.. nampaknye.. sume Haziq bedal. Alhamdulillah. Mungkin Haziq faham yang mama ngan let dia banyak nak pakai duit memandangkan let pun sambung study. Cume haziq tanak menyusu sangat lah kat umah ibu dia. Agaknye lain rasa dengan umah sendiri kot. Ibu Haziq cakap... Haziq menyusu sket jer. Memula aku ingatkan dia tak suka susu Enfalac yang aku beli tuh. Tapi semalam masa amik Haziq.. ada susu lebih kat umah ibu dia.. aku amik bawak balik.. pastu aku sambung kasi susu tuh.. cepat habis. So kesimpulan yang aku sendiri buat adalah... susu yang dibuat oleh air tangan ibu sendiri lebih sedap agaknye.. lain bancuhannye.. hehehehe...logik tak?

2 comments:

syed syahrul zarizi b syed abdullah said...

happy 26th birthday to mama. semoga tambah zuriat hendaknya

Ms_Yat said...

ape kak fadh nyer teori nih...haziq minum sampai abis sbb dia haus laaa.mama dia tak kasik susu masa on the way balik rumah, dah tentu laa dia haus:p