Wednesday, October 04, 2006

Haziq dah pandai jalan

Seronoknya mama! Haziq dah pandai jalan. Merangkak pun dah kurang dah. Hari tuh masa awal2 dia kemaruk nak jalan, sampai basah2 badan cuba untuk bangun dan jalan. Mana tidaknya, diri tak betul terus nak melangkah. Tu yang asyik terduduk semula jer. Tapi skarang dah makin laju gak laaa. Siap laa raya nanti, penat lah let nak kejar dia nanti. Kan let kan? Mama tolong tengok jer.. hehe..
Lagi satu, dah pandai ada favourite toys dia. Siap bawak tido kete yang untie norai kasi. Bangun2 tido jer terus carik kete dia. Tak lepas2 dr tangan kete tuh. Yang kelakarnya, masa hantar gi rumah ummi, abang saad nak tengok kete tuh, Haziq menangis terus. Konon marah aa orang amik mainan dia.
Ermm... dah besar dah anak bujang mama ni.. kejap jer rasa. mulut pun makin bising.. ntah pa pe jer yang dia cakap.. besok nanti dapat adik camner lah kan?

No comments: