Thursday, August 23, 2007

Jalan-jalan cari makan

Plan asalnya.. nak gi makan roti bakar kat Kluang Railway Station.. tapi sampai pun dah malam.. kedai roti bakar tu pun dah tutup. So, makan jer laa kat situ2 gak.. tp makan ala cart jer...
sempat jugak laa buat sesi fotografi kat warung atap rumbia tuh. Tak larat dengan Haziq nak buat aksi marathon pulak kat situ.. turun jer dr kereta.. tak cukup tanah dia berlari cam lipas kudung... 3 kali jatuh.. still nak lari gak.. mama dah tak leh tahan.. apa lagi.. kene cubit sepam!

adik ngan mak ngah

lebarnya kak mairah senyum

susah nak dapat gambo haziq sengeh camni skarang

gambar beramai2

Fahim makan teddy bear... sampai basah kene air liur dia

fahim pow air mak pah

kat Kluang Railway Station.

No comments: