Monday, January 12, 2009

Gamba hari pertama Haziq ke Tadika

Haziq selamat mengharungi minggu pertama di tadika tanpa sebarang masalah besar. Cuma ada malas sikit nak masuk kelas, suka duduk main kat luar. Berbekalkan beg Ben 10 ( di sponsor atok ) Haziq nampak bersemangat dan comel. Uniform besa gile. Bila pakai beg memang nampak kurang stabil. Tapi alhamdulillah, dia nak sekolah, tu la yang paling penting.



Fuh, tido memang buas semacam!

Muka masih ketat, kene mandi pagi.

Apa lagi kalau bukan beg ben 10

Dalam kereta ditemani bantal busuk

Dah pun sampai

sian dia, asik tuka-tuka sekolah je. tenguk berapa besa baju dia

Lagi sikit nak cecah tanah.

Posing depan sekolah sebelum mama beredar.


Gamba whiteboard dalam tadika Haziq.

5 comments:

Kaff said...

ralat: yang last tu bukan gambar whiteboard dalam tadika haziq..tapi dalam tadika cetak kpypj :P

fadh said...

woit... mandai jer gambo whiteboard tadika... tu kat tempat kafi laa.. haha

syed syahrul zarizi said...

haha ye ke x perasan

Nadra Farissa said...

gud luck haziq!! mama_yang_cool nangis tak haziq masuk skolah.. nangis tersayu.. :p

fadh said...

ekekeke.. nama pun mama yang cool kan... ahaks!